Innowacyjne sposoby na rozwój firmy dzięki sztucznej inteligencji

0
971
Innowacyjne sposoby na rozwój firmy dzięki sztucznej inteligencji

Istnieje ścisły związek między technologią sztucznej inteligencji a rozwojem firmy skoncentrowanej na sprzedaży. Analityka danych stała się jednym z najbardziej użytecznych narzędzi w historii sprzedaży i marketingu, a prawie połowa wszystkich big data jest wykorzystywana bezpośrednio do analizy informacji o klientach w celach marketingowych.

Masowa adopcja rozwiązań big data https://traf-bp.pl nie wykazuje oznak spowolnienia. W najbliższych latach wiele firm planuje w jakiejś formie włączyć technologię sztucznej inteligencji do swoich procesów sprzedaży, a liczba ta ma tylko wzrosnąć w przewidywalnej przyszłości. Sztuczna inteligencja zmienia reguły gry, dostarczając firmom informacji i dostępu, których potrzebują, aby nieustannie się rozwijać.

Czy zastanawiasz się, w jaki sposób big data może pomóc w rozwoju Twojej firmy? Porozmawiajmy o tym, co technologia może zrobić dla Ciebie.

Kształtuj lepszą kulturę korporacyjną

Organizacje, które chcą odnieść sukces w świecie zewnętrznym, muszą przede wszystkim być silne i zdrowe wewnętrznie. Firmy, które stawiają kulturę na pierwszym miejscu, są zazwyczaj bardziej produktywne i osiągają wyższe przychody niż ich konkurenci. Dlaczego ludzie zwracają uwagę na firmy takie jak Zappos, Google czy Southwest? I nie jest to tylko zasługa ich wspaniałych produktów i usług; ci trzej liderzy branży są również znani z niezwykle pozytywnej kultury wewnętrznej.

Silna kultura korporacyjna jest bezpośrednio związana z trwałym wzrostem i innowacyjnością https://traf-bp.pl, ale stworzenie takiego środowiska nie jest łatwe. Niestety, mniej niż jedna trzecia liderów biznesowych ma dokładny obraz kultury swojej organizacji. Uzyskanie informacji zwrotnej od wszystkich pracowników firmy to najlepszy sposób, by menedżerowie zrozumieli pozytywne i negatywne aspekty kultury korporacyjnej oraz to, jak zająć się tymi kwestiami.

AI może bezpośrednio pomóc liderom biznesowym w tworzeniu zdrowszej i silniejszej kultury od samego początku. Systemy rekrutacji wykorzystujące big data mogą zautomatyzować proces wstępnej kwalifikacji, zawężając liczbę chętnych i potencjalnych kandydatów, dzięki czemu rekruterzy muszą dotrzeć tylko do najbardziej utalentowanych osób.

Wzmocnienie relacji z klientami

Tworzenie autentycznych relacji między marką a jej klientami jest niezbędne do rozwoju. Firmy są również pod coraz większą presją, aby wyróżniać się z tłumu poprzez dostarczanie użytkownikom niezapomnianych wrażeń, które sprawią, że będą do nich wracać wielokrotnie.

Jednym z najlepszych sposobów, w jaki firmy mogą to osiągnąć, jest personalizacja. Klienci są głodni wiedzy i chętnie udostępniają swoje dane, aby otrzymywać treści, które odpowiadają ich potrzebom i pragnieniom. Wielu przyszłych klientów oczekuje, że marki będą wykorzystywać ich informacje do spersonalizowanych interakcji. Współczesne zespoły marketingowe muszą wykorzystywać zdolność AI do natychmiastowej analizy danych dotyczących klientów i odpowiedniego poprawiania ich doświadczeń.

Jedynym problemem jest to, że wiele firm po prostu nie wie, jak właściwie wykorzystać te dane, lub nie są w pełni wyposażone w systemy niezbędne do przekształcenia informacji o konsumentach w dane dotyczące sprzedaży w użytecznej formie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here